« با محصولات شرکت پدیده دنا با آسودگی از درمان خود لذت ببرید »

شامپو انرژی ( ضد ریزش) یان زاخاری


عصاره capsicum به عنوان فلفل قرمز یا عصاره فلفل قرمز نیز شناخته می شود. این ماده از ترکیب فلفل با سرکه یاروغن تهیه می شود.عصاره فلفل دلمه ای همچنین وسیله ای عالی برای تأمین ویتامین های اضافی A و C و همچنین مقدار قابل توجهی روی و پتاسیم است.عصاره فلفل دلمه ای یکی از بهترین محصولات تقویت کننده رشد مو است. تحقیقات نشان داده است که مصرف منظم پوستی عصاره فلفل دلمه ای می تواند میزان رشد مو را تا 50 ٪ افزایش دهد و همچنین برای تسریع رشد موی جدید ،هیستامین آزاد می کند و علاوه بر جلوگیری از ریزش مو , سبب ضخیم و پرتر شدن موهای شما می شود .فلفل دلمه ای همچنین به سندرم سوختگی پوست سر کمک می کند . احساس سوزن سوزن شدن , اگر هنگام استفاده از محصول احیانا" احساس می کنید سیگنال های الکتریکی است که توسط پاپیلا )ریشه مو( که در قاعده فولیکول مو قرار دارد آزاد می شود. پاپیلا دارای شبکه متراکمی از مویرگهای خونی است که رشته مو را با خون تغذیه می کند تا مو به درستی رشد کند. با کاهش جریان خون در این ناحیه ، رشد مو نیز کاهش می یابد. این نوع از فلفل دلمه ای به شروع جریان خون از پاپیلاس به فولیکول مو کمک می کند. عصاره فلفل قرمز: به لطف عمل تحریک کنندگی خود ، به بهبود گردش خون در پوست سر, رشد مو و - CAPSICUM تقویت آن کمک می کند. این فرمول بدون سولفات سدیم یک عمل پاکسازی فوق العاده ظریف را بخوبی انجام داده و بدون تغییر در حالت طبیعی پوست سر ، سلامت مو را حفظ می کند. همچنین ، فرمول دقیق طراحی شده آن ، عاری از پارابن ، روغن معدنی ، سیلیکون و موم پارافین می باشد. عصاره و رزین فلفل دلمه ای از گیاه یا میوه فلفل تند گرفته می شود. عصاره ها و رزین های میوه فلفل دلمه ای از مایع چسبناک مایل به زرد تا قهوه ای مایل به قرمز متفاوت است. کپسایسین ترکیبی است که از فلفل تند جدا می شود. کپسایسین علت احساس سوزش داغ است که هنگام خوردن یا مصرف یک فلفل تند ایجاد می شود. در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت های شخصی ، از ترکیبات مشتق شده از فلفل دلمه ای در فرمولاسیون شامپوها و محصولات مو و همچنین محصولات مراقبت از پوست ، پاک کننده و حمام استفاده می شود حال سؤال مهم اینست که چرا از آن در محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت های شخصی استفاده می شود؟ 

بر اساس تحقیقات بعمل آمده آثار زیر برای محصولاتی که از مواد تشکیل دهنده مشتق از فلفل دلمه استفاده  نموده اند گزارش شده است.
ضد شوره - عامل: عصاره میوه فلفل دلمه ای
ضد قارچ - عامل: عصاره میوه فلفل دلمه ای
ضد میکروبی - عامل: عصاره میوه فلفل دلمه ای
آنتی اکسیدان - عامل: عصاره میوه فلفل دلمه ای
قابض آرایشی - عامل: عصاره میوه فلفل دلمه ای
مسکن خارجی - عامل: کپسایسین
محافظ پوست - عامل: عصاره میوه فلفل دلمه ای
حقایق علمی:
عصاره فلفل دلمه ای ، عصاره میوه ای و رزین به ترتیب از گیاه ، میوه یا میوه خشک گیاه Capsicum annuum یا Capsicum frutescence گرفته می شود.

 از رزین Capsicum Frutescence با نام Capsicum Oleoresin نیز یاد می شود. به یاد داشته باشیم کپسایسین ، جدا شده از فلفل تند ، ترکیبی است که باعث احساس سوزش هنگام خوردن فلفل تند می شود.

این محصول بطور خاص علاوه بر کاربردهای مذکور برای دوره درمان بعد از کاشت مو طراحی گردیده است و لذا در فرایند حفظ و ارتقای کیفیت موهای کاشته شده بسیار مؤثر می باشد .

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :